Trött som bara den

God morgon

Nu har Ella och jag vaknat, eller näe, vi vaknade för typ 30 minuter sen. Vi har haft jättekul inatt (övertrötta).
Nu står Ella och skär korv, vi ska göra lunch. Omeletter, men vi är så himla trötta så det tar typ 39275926519256 år innan vi är färdiga ;)
Igår, eller inatt så skulle vi se på film så först såg vi AVATAR och sedan satt vi lite vid datorn.   Sedan bestämde vi oss för att se en film, och vi typ sökte på massa olika. En funkade inte och de andra fanns inte :( Men då klickade Ella på Valentines day. Om jag ska vara ärlig så fattade jag ingenting, förutom att en kille friade och tjejen sa ja :O

Hugs and kisses, Emilia

Kommentarer
Postat av: mikaela

hej allt bra ?

Jag blev en av finalisterna i "Dagens Blogg " hos Emmelist så det skulle vara jättesnällt om du röstade på nr.8 !. gå in och rösta här: http://emmelist.blogg.se/2010/march/finalisterna-i-dagens-blogg.html#comment

2010-03-05 @ 15:22:24
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0