Snart Påsklov

Tjeenis

Nu har jag pluggat lite spanska eftersom att jag har prov på onsdag. Och om jag ska vara ärlig tycker jag att det känns jättelätt. Det tog bara 15 minuter för mig att plugga nu. Ska plugga mer senare idag, 2 gånger i morgon, 2 gånger på måndag och 3 gånger på tisdag. För det borde väl räcka?
I alla fall, snart är det lov. Jag har bara 3 skoldagar kvar, jippie :D Och på lovet hoppas jag att vi åker till fjällen.
Vad ska ni göra på lovet?
När mamma och pappa kom hem så hade de köpt en ny foundation till mig, jag ska prova den snart. Och så hade de köpt nelon strumpbyxor till mig och min syster Felicia :) Tack så mycket.

Hugs and kisses, Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0