Like A Survivor

Heei

Idag var jag på skolan. Kul! Eller njae, det är väl aldrig kul med skolan men jag har börjat uppskatta den mer ;)
På skolan så hade en kille på skolan kastat ett sudd tilll en kompis men suddet for lite fel så det hamnade på en lampa som då for i golvet och gick sönder. Och då blev det mööörkt i en del av skolan, och jag är superdupermega mörkrädd :O Och såklart skrämde Chrille mig med att säga att någon öppnade toa dörren!
Men det gick bra ändå.
När jag kom hem tog jag lite fika sedan for vi till Öjebym för att köpa godis! När vi for hem beställde vi mat från Napas Catering (en thai restaurang i byn). Och vet ni vad? Jag har en sak på hjärnan. Tänk alla fjortis bloggare (stora fjortisbloggare som typ Kissie och Dessie) som säger "Jag måste gå ner. Och jag tänkte inte äta något äckligt lösgodis, Usch nej, skabb!" SERIÖST?! Fan vad tråkigt asså. Tänk att inte få äta något gott eller så? Inte för att vara dum eller så men fan vad töntigt!
Aja, nu ska jag inte tracka ner dem, utan jag ska ÄTA MITT GODIS!

Hugs and kisses, Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0