Inlägg som försvinner (FAN)

Hej

Fan, fan, fan , fan och fan. Jag skrev ett långt inlägg nyss och då försvann det bara. (FAN) Snacka om att man är sur. Jävla cp!!!
Aja, nu ska jag lugna ner mig. (FAN)
Vi slutade iaf efter lunch idag. Men på morgonen for min klass och några andra in och såg en dryg teater. (FAN)
Sedan for Fanny och jag hem och chillade.
När klockan var typ 4 for vi till stan med Jennifer. Jag köpte ett par lack leggins och en supersnygg t-shirt! Den är ljus rosa och det står "I think I love you" på den i svart text. (FAN)
Och det roliga är (det är även en anledning till varför jag köpte den) att jag för typ mer än 1 år sedan skrev "I Think I love you" på en av mina skolböcker. När jag såg tröjan var jag bara tvungen att köpa den! (FAN)
Nu ska jag läsa en ny bok som jag fick av pappa. Den heter "Överlevare mot alla odds". Och när jag läser den ska jag lyssna på denna sköna låten.




Asså vet ni vad jag har märkt? När jag blir upprörd eller sur får jag väldigt tungt att andas (har astma för er som inte vet). Jobbigt som fan!
Och ni undrar säkert varför jag skrev "(FAN)" lite här och var var för att jag var förbannad (och är fortfarande) på blogg.se eftersom mitt inlägg bara försvann. Jättekul :D -.-

Hugs and kisses, Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0