Down In The Deep 2

God dag!

Ni kanske har sett mitt första inlägg som hette "Down In The Deep"?
Jag skrev då pyttelite om vad jag kände den kvällen då jag tittade på bilder från titanic.
Jag hade tänkt att detta skulle bli en ny kategori, där jag skriver mina åsikter och berättar om titanic. Eller vad tycker ni? :)
Jag tänkte visa er en sida där ni kan läsa om vad personer som var med på titanic hade att berätta för oss nyfikna. Dock är ju inte detta från i förrgår, utan det skrevs nog för 30-50 år sedan, om inte mer.
Jag som är en stor nörd av titanic tyckte att det var ruskigt rörande att höra vad de överlevande hade å säga. Så ni som också vill veta lite mer om denna skakande historia tipsar jag er att läsa om detta!
Klicka här för att läsa det.

Bjuder på en häftig bild jag hittade på internet.


Hugs and kisses, Emilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande! Mycket fin bild!

2010-03-28 @ 15:08:57
Postat av: Anonym

Spännande! Snygg bild!!!

2010-03-28 @ 15:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0