Måste ha...

Konniciwa

Jag blev så sugën på chips så jag for til restaurangen och köpte det. Det tar typ 3 minuter att cykla dit så det var ingen fara. Så nu sitter jag här och skriver.
Snart börjar ju idol kom jag på. Ska ni se det? Det ska då jag.

Idag var det skola som gällde, ville inte vakna i morse men man måste ju. Sedan är det ju helg nu så  man får sova ut ordentligt.
Skulle iof vara med en kompis idag, men då fick hon inte vara med någon. Och imorgon ska hon vara med Ida (Tycker inte om henne så mycket, men hoppas de har kul). Så det får väl bli på söndag.

Aja, nu ska jag se på idol och mysa med min underbara familj. Vi ses<3

Kommentarer
Postat av: Ella

Ida är visst bäst!<3 hihi<3

2009-11-05 @ 17:02:45
Postat av: Emilia

Hej Ella, vad kul med en till som heter Ella. Jag har en kompis som heter Ella Asp, vad heter du i efternamn? DU vet jag var ju med Ella till klockan sex, ingen av oss satt på datorn och kollade på bloggar, vi var ute :D

Hoppas du har det bra, hejdå :)

2009-11-05 @ 19:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0