Förlåt

Konnichiwa

Förlåt för att jag inte har skrivit något, men som ni har det just varit ett härligt sommarlov, och vi har haft rätt bra väder, det blir då att man har mindre tid för datorn! Och nu har ju skolan börjat så den går före.
Men lovar att jag ska vara aktivare, det kanske blir 1 inlägg per dag. Det beror helt enkelt på hur mycket tid jag har :)
Jag har nu bestämt (bara sådär) att min blogg ska handla om min vardag, skor, väskor och shopping :)
Shopping+väskor+skor=Föralltid
De tre sakerna som jag har skrivit med fet text är något jag värklige älskar. Okej Chips också, men det skulle förstöra det "fina".
Vad gillar/älskar ni? Nämn tre saker!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0