Telefon och slapp

Hej

Idag har det varit en slappar dag för mig, igen. Men det är så skönt att bara vara luendahemma och mysa.
Just nu pratar jag med Ella (<3) i telefonen, har inte varit med dig på hela helgen och saknar dig jättemycket.
I morgon ska jag ta sprutan mot influensan, jag är jätterädd! Jag värkligen hatar sprutor, men det går säkert bra!
Jag såg ett videoklipp från Foki och det gick bra, hoppas bara det gör det för mig!
Nu ska jag gå och vara social med Ella nu.

Hugs and kisses, Emilia

Kommentarer
Postat av: Emmy Hjelte

En liiiten spruta, inte så farligt ;p

2009-11-08 @ 21:24:53
URL: http://imyourhero.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag vet ;)

Men jag är så himla rädd för sprutor!

2009-11-08 @ 21:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0