Nybadad

Konban wa

Nu har jag badat klart. Det var mysigt!
Ren och fin är jag nu!
Förresten hur mår ni idag? Jag mår bra, jag skippade dansen för jag orkade inte dansa idag!

Idag var jag på skolan, gick till halv 4. När jag slutade skulle jag ta Trundö bussen hem, men då sa Ella att hon satt på Rosviks bussen, så jag tog den! Vi pratade lite och grimarserade diskret. Kul :)
Sedan när jag kom hem skulle jag på direkten åka till skolan för min lärare ville prata med mig, haha :D Jag bara skoja, jag hade utvecklings samtal, det gick bra!
När det var slut åkte vi till Ica och då fick jag en marabour mjölkchoklad (<3).
Jag spelade wii sports resort ett tag och flög flygplan runt ön, superkul :D

Nu sitter jag här och skriver detta! Ska snart ladda upp bilder på min look idag, see you later aligator.
Personen bakom mig är min mamma som kanske har hittat något spännande på golvet? Haha!


Hugs and kisses, Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0