Mysdag

Heii

Jag skulle följa med Jennifer (<3) till leos idag, men jag orkade inte (mådde inte så bra).
Så jag stannade hemma och mös i min säng. Kollade på tv, sedan satt jag lite vid datorn. INGEN ÄR SOCIAL!
Ella (<3) skulle få en Herman men hon kommer hem alldeles för sent, så det blir inte den här gången, en annan gång. I morgon ska jag vara med Ella när hon kommer hem från konfan, längtaaar. Sims 3 då? Eller vad tror ni, haha. Två sims nördar. Och vårat hus är bara snyggast!
Nu ska jag kolla lite på andras bloggar bl.a Foki, Kissie och Dessie.
Jag älskar Fokis blogg, den är inspirerande! Kissie och Dessie läser jag bara för underhållningens skull :D Haha!

Hugs and kisses, Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0