Ingen rubrik

Konbanwa

Hur mår ni idag? själv mår jag bra, är lite småtrött bara.
Idag har jag varit på skolan, fick veta mitt spanska resultat, jag fick G! Ganska bra, men jag hade hoppats på mer!
Ialla fall, nu ska jag berätta vad som hände då vi skulle ha spanska.
Pernilla kom (min lärare) och som vanligt är vi alla inställda på att hon låser upp och vi alla får gå in till klass rummet, men inte idag. Hon vrider om nyckeln i låset och försöker öppna dörren men det går inte, hon försöker igen men det går inte då heller. Hon kollar om någon har stoppat något i nyckel hålet, men det finns inget där. Då hämtar hon en annan lärar som ska hjälpa, men det funkar inte. Då går hon till expeditionen för att kolla om någon sal är ledig, fysiken kan vara ledig säger dem, men den är upptagen. Efter ca 10 minuter hittar vi ett klassrum där vi kan vara.
Jag tyckte det var skönt att slippa lite spanska, haha!
Hur har eran dag varit?

Hugs and kisses, Emilia

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja, det kan vara skönt att få slippa vissa saker ibland! Hi hi! Ha det så bra, kram!

2009-11-05 @ 20:00:17
URL: http://mjauumilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0