Ella Och Fanny <3

Tjoo

Vad har ni gjort idag? själv har jag varit med Fanny och Ella :D Superkul!
Först steg Fanny och jag av nedanför Caffa (byns restaurang). Sedan väntande vi där på Ella, hon tog sin lilla tid, men det var inte så länge. Sedan beställde vi mat, jag tog strips, nuggets och SMÄLTOST. Jag älskar smältost.
När vi ätit klart gick vi hem till mig och hade kul. VI skrev på min whiteboard, var inne på datorn. Kollade på program och körde en lek på min whiteboard (frågerutan kallar jag den).
Nu ska jag se på cirkus Möller och äta chips, kinder maxi (<3) och dricka cola :D

Hugs and kisses, Emilia

Kommentarer
Postat av: Ella

Såg oxå på cirkus möller. Frågerutan var ett väldigt bra namn på leken ;)

<3

2009-11-07 @ 11:16:15
URL: http://meellla.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det är så himla bra. Älskar det programmet!

Ja, det tyckte jag med :D

2009-11-07 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0